Alla inlägg under oktober 2014

Av Isa - 3 oktober 2014 20:01

Nudlar och rödtjut. Fredagen är gjord! Snart blir det Idol och popcorn. Jag njuter bara jag skriver! (Ursäkta min perfekt-liv-eufori, det är inte så ofta jag känner av den och får tillfälle att slänga ut den i cyberrymden.)

Om man för övrigt kollar på bordet på bilden så kan man se två av de mest förekommande objekten i detta hem, nämligen brödpåsklämmor samt en ensam Edda-strumpa. ÖVERALLT!

Av Isa - 3 oktober 2014 14:57

Igår skrev jag ett jättelångt inlägg som sedan försvann för att jag var tvungen att ägna min uppmärksamhet åt mitt barn ett tag, varpå inlägget glömdes spara. Hur som helst så handlade det om bajs i duschen som skulle torkas upp samtidigt som Edda plaskade runt i sitt eget kiss. Allt skylldes förstås på M, vilket han senare gick med på. Han har nämligen börjat läsa pappalogi och lärt sig att man ska välja sina strider.

Hur som helst, här sitter jag nu i Eddas lekhörna och väntar på att helgen, dvs Magnus, ska komma. Det är möjligt att jag skrev ett onödigt aggressivt sms till honom när han meddelade att han nog skulle dröja en halvtimme till på jobbet. det lät ungefär; "Jävla skit, dumpa jobbet och ta hand om mig istället!". Sanningen är att jag är skapligt sugen på att börja jobba och önskar att det var jag som skulle dröja en halvtimme till.

MEN jag (och M) ska på AT-intervju på tisdag... Låt det gå vägen!!!

Tänkte bjuda på en bild på mig själv i sjukhuskläder men hade ingen, så här är Magnus och Edda på sjukhuset istället!

Presentation


Nybliven mamma och nybliven doktor, hur blir det?

Jag är 27 år och delar mitt liv med världens bästa kille och världens bästa unge!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards