Direktlänk till inlägg 2 december 2014

Plötsligt händer det

Av Isa - 2 december 2014 12:23

Jag har aldrig direkt hymlat med hur mycket jag älskar överraskningar och att jag då och då till och med förväntar mig en. Och igår hände det. Magnus fixade världens överraskning. Vi var på väg till Ica i bilen när M meddelar att vi inte kommer hinna till Ica för att jag ska på massage om en kvart. Jag, som körde bilen, blev då så chockad och ställd att jag svängde åt fel håll. Skapligt fin överraskning! Och makalöst skönt och välbehövligt för en rygg som bär runt på en 12-kilos klump.

Jag tror jag fattar Magnus taktik. Om överraskningarna kommer mer sällan så uppskattar man de så mycket mer! Jag älskar denna långhelg!!!

Igår var vi hela familjen på babysim. Edda tyckte att det var roligare än vad bilden visar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isa - 21 december 2014 20:32

Jag har ett problem! Edsson har länge somnat för natten genom att bli buren och vaggad i ca 5 minuter, ibland 10. OBS. Jag förstår icke-problematiken i detta, ett barn som somnar på 5 minuter, hallelujah, nästan så man skäms! Problemet är att hon har...

Av Isa - 20 december 2014 10:29


På två dagar har vi gått från helt ostartade till helt klara med julklappar. Det är SÅ skönt! Jag älskar tt köpa presenter och julklappar men i år har jag varit ganska inspirationslös. Men det blev nog rätt bra ändå till slut. Vi har uttalat att vi s...

Av Isa - 17 december 2014 21:41

Ikväll skulle jag få lite efterlängtad egentid hemma då M är iväg på galej. Så min superplan var att lägga Edda lagom till Bonde söker fru och sen bara ligga i soffan med te och tv och massor med filtar och kuddar. Men mega-TJI fick jag. Hon slog til...

Av Isa - 15 december 2014 10:32

Äntligen är vi framme! Fem veckors ledighet tillsammans. Vi firade in semestern med middag ute i fredags medan mamma vaktade Eddis. Vi var dock tillbaka vid 21 ca. Det måste väl vara en barnvakts dröm?! Man skulle ju kunna tolka det som att vi inte v...

Av Isa - 9 december 2014 15:35

Musikhjälpen är igång i älskade Uppsala. I år samlas pengar in till förmån för bekämpning av HIV, ett väldigt bra ändamål då det är ett sådant virus som med rätt upplysning och medicinering faktiskt inte skulle behöva ta så många liv! Hur som hel...

Presentation


Nybliven mamma och nybliven doktor, hur blir det?

Jag är 27 år och delar mitt liv med världens bästa kille och världens bästa unge!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards