Alla inlägg den 20 december 2014

Av Isa - 20 december 2014 10:29

På två dagar har vi gått från helt ostartade till helt klara med julklappar. Det är SÅ skönt! Jag älskar tt köpa presenter och julklappar men i år har jag varit ganska inspirationslös. Men det blev nog rätt bra ändå till slut. Vi har uttalat att vi ska hålla igen lite med klappar i år och det har vi försökt med men det är inte så lätt! Jag tror nog att vi kommer förfaras över den gigantiska högen under granen i år också! Särskilt eftersom vi är två familjer som ska dela ut klappar och det är nog en minsting som kommer få en hel del...

Apropå den vildingen, hon har under ett dygn ådragit sig en rejäl blåsors under ögat och ett skrapsår på hakan. Detta från en ramling in i toalettstolen och en ramling in i en bänk. Hon ser ut som en riktig fajter. Det blir bra idag när vi ska träffa tjocka släkten, hon får nog en hel del respekt och streetcred från sysslingarna!

Vilken hårding!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nybliven mamma och nybliven doktor, hur blir det?

Jag är 27 år och delar mitt liv med världens bästa kille och världens bästa unge!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards