Alla inlägg den 23 november 2014

Av Isa - 23 november 2014 22:36

Nu kommer den som värsta stormvind, måndagsångesten. M ska jobba tre veckor till innan vi ska ha 5! helt makalöst sköna lediga veckor tillsammans innan jag börjar jobba. Det är bara tre veckor, varav den ena veckan är tredagarsvecka, men jag räknar ju sekunderna tills han slutar jobba. Min plan är att planera in så mycket aktiviteter som möjligt för att få tiden att gå. Jag borde typ skicka ut mass-sms och fråga om vi får hälsa på och se var jag får napp. Jag har redan bjudit in mig själv till en granne som jag halvkänner och en kompis som bor ett par timmar bort.

Snälla vecka, gå fooort!

Bild från midsommar. Ungefär det man längtar efter hela dagarna.

Av Isa - 23 november 2014 12:33

Klockan är halv ett och jag går fortfarande i morgonrock. Söndagsfeeling! Snart ska Edda sova middag och vi ska ha ett Grey's Anatomy-maraton i sängen. Lyx! Jag måste anstränga mig lite för att njuta av det härliga i denna söndag innan jag börjar få måndagsångest.

Edda är iallafall i en otroligt härlig ålder nu, gör outhärdligt gulliga och roliga grejer hela tiden. Här om dagen hörde jag hur hon ropade "mamma, mamma!" Och när jag tittade vad hon ville hade hon krupit upp i hyllan och kom inte ner. Dör man inte söthetsdöden då?!

Presentation


Nybliven mamma och nybliven doktor, hur blir det?

Jag är 27 år och delar mitt liv med världens bästa kille och världens bästa unge!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards