Alla inlägg den 30 november 2014

Av Isa - 30 november 2014 18:10

Voilá! Våra köksstolar som jag har haft i uppgift att måla senaste halvåret. Men NU med lite hjälp och påtryck från min far så är de äntligen här. Den ena stolen har färgen redan börjat skavas bort men det SKITER jag i! Mitt första DIY-projekt och jag typ stoltare än när jag tog examen!

Av Isa - 30 november 2014 10:42

SÅ härlig kväll igår. Goa vänner, gott snacks och bra frågekonstruktion på tipspromenaden. (Jag trodde att jag skulle vinna, men det visade sig att alla frågor var kuggfrågor.... Enligt mig.) Vi var ut på klubb, jag och babypappan, tillsammans. Jag vet inte när det hände sist?! Eller jo, det vet jag. Det var på examen men då var det liksom påtvingad utgång typ, räknas inte. Hur som helst, så skönt att släppa mammarollen för en kväll och bara vara Isa. Vi har inte fått varken sms eller samtal från barnvaktarna under hela tiden. Måste vara ett bra tecken va?

För övrigt, GLAD första advent!!! Jag älskar julen så mycket att jag nästan skakar lite när jag tänker på det. Måste hem nu och tända första ljuset och trycka i mig en pepparkaka. Härliga december!!!

Från förra julen. Den ofrivilliga tomten.

Presentation


Nybliven mamma och nybliven doktor, hur blir det?

Jag är 27 år och delar mitt liv med världens bästa kille och världens bästa unge!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards