Alla inlägg den 27 november 2014

Av Isa - 27 november 2014 19:34

För några dagar sedan tappade jag bort Eddas finaste vantar. Trodde jag. Idag så låg de plötsligt bara där, i skötväskan. Stället som är så självklart och där jag MÅSTE ha letat flera gånger! Samma sak hände för några veckor sedan när Manges nycklar var borta. Vi har en alltiallo-skål där saker tenderar att hamna. Så självklart hade vi letat där hundra gånger men en dag så bra låg de där, i skålen, högst upp. VAD ÄR DET SOM HÄNDER MED HJÄRNAN? Slutar man se saker också? Det var så bisarrt att vi inte hade sett nycklarna där innan så jg var helt säker på att någon hade varit in i lägenheten och snott nycklarna och sedan lagt tillbaka dem. Självklart måste denne ha gjort kopior på nyckeln under tiden och förmodligen vag det samma person som gömde vantarna några dagar. Mmm, så måste det vara.

Av Isa - 27 november 2014 14:19

Edda har ju börjat sova så länge på morgnarna. Igår så vaknade hon däremot valv 8. Alldeles lagom, nu har vi vänt tillbaka dygnsrytmen, tänkte vi! Men imorse så väckte sjusovarungen mig alldeles för sen igen. Jag vaknade till en stund vid 7 och tänkte att jag skulle sätta alarm på halv 8. Men sen vaknade jag ju mycket senare och fattade ingenting. Jag hade tydligen somnat under tiden jag försökte sätta alarmet. Undrar vem Edda brås på med sitt sjusoveri?!

Jag uppskattar verkligen sovmorgnar men det betyder senare läggningar plus att kan hon inte istället bara strunta i de nattliga uppvaken och vakna lite tidigare då!! Kan man få göra ett sådant byte, tack?!

Presentation


Nybliven mamma och nybliven doktor, hur blir det?

Jag är 27 år och delar mitt liv med världens bästa kille och världens bästa unge!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards