Alla inlägg den 12 september 2014

Av Isa - 12 september 2014 23:32

Härlig dag! Började med frukost, sedan var Edda så övertydligt trött så jag fick skynda mig att klä på mig och henne för att gå ner till vagnen. Hon vägrar ju somna någon annanstans än i vagnen dagtid nuförtiden. Kräsen!!! Dessutom har hon inget tålamod med att vänta in påklädning, trots att jag gång på gång förklarat det dåliga med att hoppa över fet steget och försäkrar henne om att det SNART blir vagnen. Då blir man ju lite irri!

Sedan dansade vi runt i lägenheten till ett westlife-medley. Edda blir nog ett fan. Hon kröp sitt snabbaste fram till mig så fort tonerna började ljuda och ville bara kramas och gosas medan vi lyssnade, det var det mysigaste på länge. Det blir mer Westlife framöver! Jag förväntar mig samma sak varje gång!

Sen fick jag två timmars egentid medan Edda var med mormor. Då städade jag, lite härligt faktiskt, men bara lite! Sen kom Eddas farmor och farfar och vi har haft en hel familjemiddag här hemma i lyan under kvällen, supermysigt!

Edda ville gosa lite med stolsdynan som hon dragit ner på golvet.

Presentation


Nybliven mamma och nybliven doktor, hur blir det?

Jag är 27 år och delar mitt liv med världens bästa kille och världens bästa unge!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards