Alla inlägg den 17 september 2014

Av Isa - 17 september 2014 20:50

De senaste dagarna har jag haft lite mammaledighetskris. Edda har som sagt inte några bra sovrutiner ännu, sova en eller två eller kanske tre ggr om dagen?! Och det ställer till vardagen för oss. För att göra en lång historia kort så har senaste dagarna varit skrik och gråt(från oss båda), men idag har vi fått till det! Vi har varit på öppna förskolan på förmiddagen, ÄLSKA öppna förskolan. Life saver verkligen! Sen sov Eddis 1,5 h och sen har vi lekt och handlat och lagat mat. Sitter i skrivande stund och äter stuvade makaroner och falukorv. Kanske godaste maten ever! Tycker Eddis också. Kanske inte behöver få M att tycka synd om mig ikväll.

Det här är Edison och hennes favorituggla under valvakan. Superspända!

Jag har för övrigt upptäckt Tradera-appen och fullständigt gått bananas på den. Lyxfällan nästa, kontot ekar!

Presentation


Nybliven mamma och nybliven doktor, hur blir det?

Jag är 27 år och delar mitt liv med världens bästa kille och världens bästa unge!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards