Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Isa - 20 augusti 2014 22:46

Ja, det var den kvällen. Likt alla andra kvällar lägger man sig med en delad känsla av hopp och hopplöshet inför nattens bravader som den lilla kommer utsätta oss för. Det är dessutom min natt så jag är extra nervig. Hon har nämligen stökat runt mer än vanligt senaste nätter.

Och apropå henne, min dotter alltså, så heter hon Edda och är 9 månader. Helt sjukt stor med andra ord. Hon kryper och står och äter vanlig mat och betalar räkningar och allt sånt som stora barn gör. Hon börjar förstå vissa ord också, puss var första ordet hon förstod vilket ju var megamysigt. Men hon brukar ibland förväxla "puss" med "slå eller riv mig jättehårt".

Nog för idag. Må vi alla ha en GOD natt!

I brist på aktuell sovbild är här en gammal. (Jag har sjukt svårt att ljuga, kan liksom inte låtsas som att denna är aktuell. Någon kanske kommer på ljuget och ställer mig inför rätta.)

Av Isa - 20 augusti 2014 19:25

Okej. Here it goes. I min föräldralediga vardag behövs ett forum för att vädra glädje och frustration. Jag skulle vilja säga att jag behöver ett tidsfördriv också men det behövs sällan. Min lilla håller mig busy. (Doing nothing at all..... Skoja, I wish) 

 

Just nu är jag nöjd över att det inte är min läggning, vilket betyder att jag kan fokusera på Idol. 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nybliven mamma och nybliven doktor, hur blir det?

Jag är 27 år och delar mitt liv med världens bästa kille och världens bästa unge!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards