Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av Isa - 29 augusti 2014 20:50

M tyckte tydligen inte att mitt förslag att han skulle ta alla läggningar var någon bra idé så jag har just försökt natta lillan i en eeeevighet. Jag har provat alla trix ur min repertoar utan framgång. Det jag däremot har lyckats med är att få hela ansiktet sönderklöst av min lilla huligan. Man klipper och klipper och klipper och klipper de små naglarna, men likväl är de som värsta lejonklor heeeela tiden!!

Här ligger jag som en uppgiven förlorare. Jag passade vidare uppgiften till Magnus, moahahaha!! Eller vänta..... Just ja, sovande bäbis var målet, inte nattande pappa.

Av Isa - 29 augusti 2014 14:52

Vi har vinkat hejdå till Eddas faster som varit och hälsat på i dagarna två. Hon ska ut på långresa så henne ser vi kanske igen lagom till eddas 2-årsdag... Shit vad stor hon kommer vara då, säkert längre än mig, om hon fortsätter växa i samma takt, och förmodligen redo att flytta hemifrån.

Sen hängde vi lite i nya lyan. Edda uppskattar öppna ytor utan möbler så man kan krypa runt hinderlöst. Kanske ska ha det så, helt tomt. Vad praktiskt!

Bra lägenhet att äta smörgåsen i! Smörgåsen är vår nyaste succé. Vi var lite sena på den bollen, men av någon anledning, som jag inte förstår, så trodde jag inte att det skulle vara en sådan succé som det är.

Av Isa - 29 augusti 2014 08:50

IDAG får vi nyckeln till nya lägenheten!!!! IGÅR fick min kära vän sin lilla dotter!! Och I flera nätter i rad har Edda levt rövare under några timmar. Man blir ju toooookig! Det mest irriterande tycker jag är att hon ju ibland sover hur bra som helst hela nätterna, så varför inte alltid. Vad är skillnaden? Jag har gjort ekvationer och kalkyleringar hit och dit för att hitta en minsta gemensam nämnare och det närmsta svaret jag kommit är att det alltid är Magnus som lagt henne när nätterna blir bra. Så jag ser ingen annan utväg än att min käre partner in crime får ta alla läggningar framöver.....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nybliven mamma och nybliven doktor, hur blir det?

Jag är 27 år och delar mitt liv med världens bästa kille och världens bästa unge!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards