Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Isa - 21 augusti 2014 12:36

I just detta nu sker detta extremt tillfredsställande; Edda gillar maten jag lagat! Hon är ju en sucker för burkmat och brukar oftast rata all annan typ av föda. Men NUSÅ! Frikadeller som jag gjort FRÅN SCRATCH går ner!

Man ser ju matglädjen!

Och kockglädjen!

Ojojoj, nu låter det som att hon sätter i halsen. Det var nog så gott att hon stoppade i alltihop på samma gång.

Av Isa - 21 augusti 2014 10:30

Idag är livet bra härligt! Isas lilla Edda sov tyyyp hela natten. Jag gick zombiegång till henne två gånger, varav den ena var helt i onödan, för hon sov som en stock trots sitt illvrål. Då blir man ju sur. Hallå, om du ropar på mig får du väl åtminstone behöva mig?! Tänkte jag i en halv sekund innan jag kom på att jag kunde ramla tillbaka i sängen, SCORE!

Idag har vi ätit frukost med en god vän, tagit en promenad och nu sover den lilla efter en helt perfekt läggning. (Om jag får säga det själv...)

Det här är typ mammaledighets-eufori. Kaffe, sovande bebbe och en bok. Observera bibliotekslånad, det får man väl ändå lite kulturellpoäng för?! (Villjättegärnavarakulturellmenärtypintedet.) Observera också att boken är från tonårs-avdelningen. Det får delen av mig som vägrar förstå att jag är vuxen lite nöjd! Jag har höga förväntningar på den här boken för övrigt. Har ju liksom abstinens efter att Harry Potter är utläst sedan länge, och gånger flera, så låt dessa böcker ge mig lite Hogwartsy feeling, please!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nybliven mamma och nybliven doktor, hur blir det?

Jag är 27 år och delar mitt liv med världens bästa kille och världens bästa unge!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards