Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av Isa - 24 augusti 2014 19:41

Hemma igen efter en helg på resande fot. Lite Harry Potter-nörderi i Norrköping. Det var kul men jag hade kanske lite för höga förväntningar. Men man fick ju se massa coola grejer och sitta i Hagrids stol!

En hel familj får plats i stolen, alla lika nöjda över att vara där! Blir nog julkortet i år, bra photoshoppa in lite tomteluvor eller renar eller nåt!

Sen bar det iväg till Sthlm och sushi-middag hemma hos goda vänner. Edda somnade vid 21 och efter det kunde vi låtsas som att vi var ett helt vanligt barnlöst par på middag hos våra vänner, ljuvligt! Det blev vattenmelondrinkar och mycket politik- och rädda världen-prat! Jag gjorde mitt bästa för att dölja min trötthet framåt 23, lyckades nog inte så bra men tvingades ändå vara vuxen och social nästan 2 timmar till. Edda kände av trötta stämningen och sov hela natten, tack o lov!

Jag vill bara påpeka att man behöver inte hata oss för att vårt barn sover hela nätterna, såsom jag brukar förakta andra vars vardag verkar enklare än vår. Edda har varit ett vakna många gånger per natt-barn heeela korta livet och bjudar oss bara då och då på dessa himmelska nätter.

Idag har vi strosat söder och sedan sprungit genom stan i ösregn med alldeles för mycket packning för att hinna med tåget hem. Lyckades efter valpögon-manöver snylta till oss på tåget-biljetter utan straffavgift, vilket gjorde min dag! Där tjänade vi 600kr. Undrar vad vi ska göra för de pengarna?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nybliven mamma och nybliven doktor, hur blir det?

Jag är 27 år och delar mitt liv med världens bästa kille och världens bästa unge!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards